برپایی موکب های خدمت رسان پلیس راه به زائران مرقد سردار دل‌ها 

رئیس پلیس راه شمال کرمان گفت: ایستگاه صلواتی در سطح راه‌های استان کرمان برای خدمت رسانی به زائران مرقد سردار دل‌ها به همت پلیس راه برپا است.

سرهنگ علی رضایی گفت: با توجه به افزایش حجم تردد‌ها در سطح راه‌های استان کرمان، پلیس نیز در کنار اقدامات پیشگیرانه با برپایی موکب و انجام طرح توقف و حرکت ویژه پلاک‌های غیر بومی، برای رفع خستگی رانندگان و پیشگیری از حوادث رانندگی اقدام کرده است.

او افزود: ایستگاه صلواتی در سطح راه‌های استان به خصوص در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهر‌ها برای خدمت رسانی به زائرین مرقد سردار دل‌ها برپا است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان، بیان داشت: بدین منظور این موکب‌ها در محور باغین به کرمان، محور بم- ماهان، مشهد به کرمان و کرمان- چترود با همکاری مجموعه‌های فرهنگی برپا و تا کاهش بار ترافیک و پایان هفته مقاومت به رانندگان عبوری خدمات رسانی خواهند کرد.

وی از رانندگان و هموطنان به خصوص سرنشینان خودرو‌های شخصی و ناوگان عمومی خواست از انجام هر گونه تخلف حادثه ساز خودداری کنند و سرنشینان خودرو‌ها نیز به عنوان چشم دوم راننده، حواسشان به موارد ایمنی و تذکر احتیاط‌های لازم باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار